Saturday, May 30

xTRaMuRaL bHP(ethic)_seKOLah LUAr biaSA_


BaNGunan skOOLaH


sYUkur ke hadrAT Ilahi denGan apA yanG teLah dikurNiakan kePAda kiTA.....

kesihATan,nIkmat-nikMAt yanG x terKIra bAnyaKnya,rezeki ,kejAyAan n otak YaNG sihaT n cERdaS untOK terOS menerOSkan hiDop aTAz muKA bumi ini....seMOga kitA sbg haMbaNya x pernAh Lupa utk berTEriMA kaseH ngaN aper YAng teLah dIbeRikan kePAda kiTa seLama ini....





antARa kraftaNGAn yanG dibuAT oLeH peLAjaR di SAna


SekoLah LUar biasa....yaNG diBina di Kota BanduNg,jLn cipaGanti ini seHArusnYa akaN meniNggaLkaN keNangAn yanG inDah bG sesiaPa yanG dtG ke SiTu....saMada uTK lwatan,pekErjaAn aTau sekadaR jLn2....




sekoLAh yaNg ditubuhkaN buaT kaNAk2 yaNG kurANg upaYa ini semeMangnyA keliHAtaN cuKOp LAma denGan banGunan saTU tinGKat yaNg sepaRUH aBad n keriuhAn suAra peLajaR2nYA semASa romBonGan kaMI beRjLn2 d koRidOR LUAr keLAs meREka...




bergambar bersama2 peLajaR2 di saNa...

sIapa saNGka LawaTan xTra muRaL buAt blocK NBSS(neuRo) bakal membawa kami melangkaH ke sekOlaH khAS ini......


yaNg menempatkaN peLAjaR2 yanG mentally retaRted,dOWn sYnDrome,autIsm....ETc


merEka diBahagiKan kePadA duA baHagiaN
1)yanG di aJar peLajaRan_berDSrkaN keMAmpuaan_
2)YAnG diaJaR meGuruSkaN caRa hidUp_maKan,keMAs,paKai BaJu,coMmunicaTIon-


KEpaDA PArA PEngaJAR SEMEmANGNYA MERAsakan ini tanGGungjaWAb yaNg beSr taPi mereKA beRusahA sebaIk munGkin uTk meMbeRikAn yaNG terBaik buaT anaK2 istimeWa ini....

disaNA kita bOleH meliHAt baGaimaNa aNAk2 ini diAjaR diDlm keLAz...
meRekA juGa berUSaha sePErti kIta waLauPun dENGan keKUraNGan yanG diMiliki...
disIni...kaMi dpT meRAsakan betApa kami peRLu LeBih memBeri perHatian kePAda inSan ini semASa beRuruSan denGAn meREka

keleTAh2 yaNG taK kering gusi,raSa taKot kePAda oRG yang x diKEnali,peRAsaan excitED apaBila kaMi memaSuki keLaz meREka n ada Yang coBa utK berKOmuniKasi deNGan kaMi...

iTULah antara peNgaLaman yaNG x kaN kaMI LUpaKan semaSa meLaWAt saMBiL beLajAr ke sinI......


dua gr NBSS yaNG terCAmpaK meLAwaT kaT sKO0L ni

miss u aLL

No comments:

Post a Comment