Saturday, March 20

past examination HIS block

exam lagi...
tak blh ke kalau aku tak tulis pasal exam je...
wut bout my lovely life..
what happen to my wonderful land..
opsie..bukan wonderful laa..
it is glamorous land..huhuhu!!


exam TAMAT :9.30am subject :CRP

bermula perjalanan cik intan ni...
but b4 that aku nak memperkenalkan gadis2 jelita yang cun melecun ni..

wewe budak comel

aishia like yellow...

2 org ni masih single(belanja aku sbb promote krg)
hihihi.....
diorg la peneman2 aku dikala abes exam..
wewe plak after balik umah terus update blog...
huuuuuuuu

dlm after zohor..kita pon bertolak ke BSM(Bandung SuperMall)


x de pon smalam..ambek dr tenet...LOGO tu ade...

12.30:pergi bayar internet...
12.55:bank niaga..transfer duet tuk en Sigit sbb aku baru beli kompor(stove) biomassa tuk kawan aku
1.00:ade drebar dtg ambek sambil bawa 2 org pelajar nk pg buat KITTAS..kredit to paparon n ajena....
walaupon x sampai BSM,kitaorg dah suka dah..huuuu
3.00:BSM-here we come..

mula2 kitaorg pegi makan..
aku dah pening kepala sbb x makan satu ari..
dr pg minum air nescafe,jawab exam n then pg bandung..
lapar~~~~~~sesangat~~~~~~~~

destinasi pertama..


curi gambao blog wewe..huu

DApor penyeT BSM
-description:bolehlaa,x mahal sgt,maknn die nice(sesuai ngan harga) n suasana moderate
-bintang yang aku kasi 3 dari 5(huhu,pepandai je..kalau die bc mati aku...huhuhu)

n then destinasi seterusnya
-Alice n wonderland.....
-lupa plak nk cakap..dikala kelaparan melanda..kitaorg pg beli tket dulu..pusing satu BSM nk naek atas g tempat muvie..tgk food court die nk pilih tmpt mkn2...
-start kul 4.30 n bermulalah kisah sang gadis yang merasakan dirinya bermimpi....



malas nk ngaku ambik dr mana..weee

n then malam tu plak..
-aku pegi maen tmn tema(opp bkn taman tema)
-kita org main bumper car n aku naek kerusi pusing2
-pastu kitaorg maen bowling ngan jayanya~~
-window,trying shopping n pulang naek teksi....
-fullstop...................................


x pasal2 bdk ni masok dlm gambar...

nape ak x der ni~~confius



dah abes dh sehari semalam..
hari ri....ade byak ag aktivity...
pagi2 ag aku dah maen cafe world..huuu
pastu update my blog(skrg la maksudnya)
n then after this sepatutnya my swimmning class...
aku postponekan besok sbb nak g mKn2 nGAn biro Dana...huhuhu~~~
so today aktiviti...

BIRO DANA OUTING



p/s-nak g bersiap ni...
update tuk blog satu ag..besok or mlm ni saya buat..
i will update  more product n importantly just a quality product fr us
later

when talk about beauty we talk bout ourselves

No comments:

Post a Comment