Saturday, May 8

jatinangor town square

kalau ckp pasal bandung je..
semua adek beradek,sanak saudara aku mesti happy nyer..
ye la,blh shopping ka..
jln2....

tapi masalahnya sekarang...
semua tu dekat bandung..
IM in jatinangor..
about 1 H dr sini ke bandung..
so not everyday is shopping...

neway,aku syukur sgt duduk outskirt ni..
tenang sket...
kurang sket dugaan mendatang...
ye la,kalau tidk lagi bnyk duit aku melayang..
asyek shupping je~~~

hurm...TApi kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn~~~
wallaupon jauh dr bandung~~
kitaorg ade JAtOS..
apa tu???
jatos ni singkatan bagi jatinangor town square...
ala2 city square gitu..
tapi jgn salah anggap taw...
bukn city square kat JOHOR
tapi ala2 terminal ONE kat seremban..
2 kali kecik dr terminal oNE...

dia nyer kedai leh tahan jugak arr..
takde la byk sgt tapi agak lengkap la jugak!!
karaoke,muvie,supermarket(ye la tu)..
kedai baju,akseksori etc la...
lengkap but not so big ....

tu je la citer aku...
no ideas....
JOM PEGI JATOS...

p/s-penat aku melalak 4 jam dlm blk karaoke tadi..
waaaaaaaaaaaaaaa!!

No comments:

Post a Comment