Saturday, April 4

karnival sukan malaysia

aku selalu mengabaikan blog aku ni...
kesian kat my blog ni...
ari 2 nak tulis tapi internet rosak plak..
huhuhuhuhu..so aku berkesempatan nak citer satu aktiviti yg bakal diadakan dlm bln 4 ni

KARNIVAL sUKAn MaLaySIA

apa yg bestnya????cam x best jer kan..bu i think it is a great event after all
walaupun penat yg tah ap2...huhuhuhu
motif nk buat karnival ini adalah untuk menyatukan pelajar2 msia kat sini..
yer la.....asyik muka yg sama jer g satu2 program..
pas2 yg lain pegi mana tah...

program ni akan diadakan secara bsr2an n akan melibat semua pelajar UNPAD msia di sini..
dan ia akn bertemakan cam waktu kita sekolah dulu..
ada rumah masing2...ada khemah...ada team masing...ader mcm2 aktiviti n tentunya kemeriahan juga mcm kita sekolah dulu2..
ada cheer..banner....flag....
semangat kesukanan bg setiap umah penting untuk merangkul kontigen terbaik...
SO...MARILAH KITA BERSAMA2 MEMERIAHKAN SAMBUTAN SUKAN TAUN NI

for me..
of course..year 07 n 06 akn jadik team yg plg vogue taun ni bg semua team yg bertanding
ye la..kalau acara ap2 pu kita mesti lihat,06 n 07 mesti bersaing
so...i juz hope...my kontinjen la menang..huhuhu

OUR HOUSE 4 tis event adalah purple....
mmg best..
walaupun aku selalu dikaitkan ngan warna biru
tp 4 tis year.. apa salahnya aku bertukar walaupun aku x pernah dpt warna lain selain warna biru..
waktu sekolah rendah..dr darjah satu sampai darjah 6 aku umah warna biru..
huhuhu..kalau x salah la..darjah lima ke 6,umah sukan aku warna hijau..
tau tak ap jd ngan taun tu..aku demam tyme sukan taun tu..x pg la join.....so aku x penah la dpt umah warna lain.. sbb taun tu aku x der kan....~~~~
huhuhuhu..
sekolah menengah lak,aku umah warna biru gak..
dr form 1 sampai form 5
mana taknya aku jatuh cinta ngan warna biru..
huhuhuhu
so taun ni aku aku dh tukar umah.....WARNA UNGU..
dulu kat KTT..umah sukan aku warna KUNING..
huhuhuhu..mana ag best arrr
UNGU_apa yer
kalau kuning dulu-KUNYIT ROYALE
biru kat sekolah dulu mcm2 dia nyer tema
ada harry potter
ada lilo n sticth
ada ikan paus
ada apa tah ag
dah tak ingat..
tapi every year kalau kat sekolah men dulu memang kita sambut bsr2an kan
bestnya teringat zaman2 muda dulu
hahaha
sekarang dah tuer ek????
nampaknya warna biru maybe not is my destiny anymore..
but dont WORRy blue....u're in my heart forever...
tyme 1st year dulu pun umah sukan aku warna biru..
hehehehe...

till then
GO PANGLIMA..GO 2007..GO PURPLE

No comments:

Post a Comment