Sunday, April 12

PANGLIMA POWER

bila siti fatimah teman lamaku yang ku kenal di KTT menyapa....
aku tahu dia mesti nak tanya psl perkembangan pasukan panglima niii...
huhuhuhu..semestiya aku ade berita gembira....
kitaorg menang lagi dlm games bola tampar...
kesyukuran yang tak terhingga diucapkan kepadaNYA kerna mengurniakan kejayaan ini kepada kami.....BATCH 2007

setelah bertungkus lumus dlm menjadi penyokong rumah PANGLIMA...
akhirnya kami pada petang itu telah berjaya mendapatkan tempat dlm final
dan nak dijadikn citer...lelaki n perempuan...kedua2nya berjaya memasuki peringkat akhir bola tampar
sungguh x dapat disangkal lagi kehebatan rumah PANGLIMA......

dan keputusannya..PANGLIMA berjaya merangkul gelaran juara bagi kategori lelaki dan perempuan dalam bola tampar n ini sekaligus menambahkan mata utk rumah PANGLIMA...
happy giler arr aku rasa....
takut plak nak msk main bola baling nanti...
dah la x hebat..pas2 tetiba jer g tuleh nama utk main...
huhuhu...
bukan sbb aper..
dah aku x main ap2 ag....

okkkk... back to da tajuk asal...
semalam fawwaz...menang no satu dlm merentas desa bg lelaki n afiqah tempat ke3 bg perempuan......

PANGLIMA...................
tak pernah2 dlm idup aku....
aku msk umah kaler ungu...
ni first tyme la...
mana tahu purple is one of our lucky colour

kalau masa ari sab2 ari tu..PANGLIMA menunjukkan taringnya dlm pertandingan memasak,congkak,dam aji,batu seremban....
huhuhuhu..
dah lama kan x main games mcm 2 kan..
rindu lak.....
ari tu ader gk....
ping-pong,carom,chess...
yang tu jer kot...

nanti kemuncak kitaorg nyer majlis sukan ni ari ahad mgg depan..
huhuhuhuhu
ader mcm games ag hari 2,.......


till then

GO..GO..GO..PURPLE PANGLIMA POWER

1 comment: