Thursday, February 11

another update with mudd arr highlighted

mudd ar..jgn jadi batu api...
hahhahaha..
actually bukan nk tulis psl mudd pon..
saje jer.....
ari tu dia kata nama dia kecik sgt dlm blog aku...
aku siap buat dia jadi tajok dh..
mudd ar aka KW..(keyboard warrior)

mals nk nk citer psl mudd dh..
kita pegi kepada apa yg akue nk tules laa kk...

kali ni aku nak citer pasal kwn2 aku kat sekolah menengah dulu!!!
diorg adalh kawan2 yg agak rapat la tyme aku form 5...
lama x jumpa diorg..RINDU!!!
nama2 diorg adalah....raffi,mira,mc d,mc lin,mila...pon-g
rindu korunk_sofis_masa besday aliaa

diorg ni laa selalu aku bcerita masa kalau sedih ataupon gembira..huhuhhu!!!
kitaorg dolu2 duk dlm kelas yg sama..
belakang sekali...
kawan study,gossip,makan n etc laaa...
kitaorg skrg dh berbeza haluan..
raffi  n mira-dapt petronas...
mila-dia under mara....enginering
kalau mc d lak dia kat msia...x salah aku ambek something yg ade bab medical gak...
sorry mc d x ingat...
huhuhu!!!

kalau bab contact2 kawan2 aku ni...
aku memang paling malas nak contact2..
paling2 guna fb n ym je..
aku selalu chat ngan mc d..
kalau raffi ade la jugak...
ari tu mira kata nk dtg sini.
tapi x tahu bila...
arap2 jadilaaa...
mila plak..i dont know where r.....
nanti kita buat reunion ek...
kalau x semua....pun x pe..
asalkan jumpa korunk je...
kejap pon x pe..hihihihi!!

No comments:

Post a Comment