Sunday, February 14

till the end

org kata cinta tu buta...
bila dh bercinta semua jadi lawa,
bila dh x suka,yg cantek pon dah x menarik..
betul ke???

anyway kalau ckp pasal cinta..
aku x berpengalaman..
selama 22y.o aku idup x d lak pernh declare ngan sape2..
huhuhu!!
sedey??
x penah sedey kowt..
kenapa??
sbb aku ad kwn2 yang menarik n baek hati..huhuhu!!!
family yg sentiasa di sisi
n yg paling penting sekali...
aku rasa kalau berchenta ni menyushkan idup je..
hihihi..tul ke???
x tahu laa...it depnd on person..
tah2 aku ag terok nnti dr org lain..
jgn kt kat org...huhuhu!!!



kalau ckp psl cinta..
bkn kepada special one je...
kalau cinta kt Allah,Rasul,mak ayah,kakak,adek..
semua tu cinta jugak..
tapi kita x nampak sbb xdeclare rasanya..
padahal..itu pon blh dikatakan CINTA

dah2la..ckp pasal cinta..
cuma yg aku nk ckp..
kita jgn amalkan VALENTInE
x baek..huhuhu!!!
cinta adalah tuk sepanjang hayat..
hehhehe!!!

p/s-lurve ur life...enjoy ur life
dont ever give up n olewaz being +ve
cinta manusia x kekal
yg kekal hanya cinta dr iLAhi 

No comments:

Post a Comment