Wednesday, February 24

kasut BLING-BLING

salam semua...
adakah anda sihat???
mula ngan ayat skema dulu ye kawan2...
saya pulak..terlebih sihat hari ni..
hihihi!!!!

semalam dpt mesej JARKOM(jaringan telekomunikasi) kata ade kelaz besok pagi...
satu jam je...
spoil betul la...
dah la one of my fren dr medan nk dtg..
besok nk g jempot dier....
tapi apkn daya,saya lebih pentingkn dosen..huhuhu..
ye la,pg2 dh dgR my dosen(lecturer) berkata2.
n then selalunya laaa dgr je,x take notes pon..juzt tules tajuk...hihihihi
apa nk jadi!!!!apa nak jadi(nyanyi sket)
pent je kn g kelas,baek g BANDUNG(x baek-x baek, cuba ikhlaskn diri.....)

afta kelaz,pegi meeting..
lupa plak ade meeting TRILOGI KASIH rini...
kejap je..dlm sejam..
n then misi BERJLN..Bandung TYME..
jom kiTA LayaN.....

misi:beLi baJU BLING2..
n akhirnya terkenan kasut BLING2 yg MahaL..
haiyaa,nape laa mahal sgt ni..Terluka kejap(skrg maseh rasa terluKA).....
abeslaa dwet aku....
hurm...tapi x BELI..
sekarANg teringat2..

CAMNERRRR NIIIIII??????????????????????/~~~~~

rupa kasut tu...
jap ekk saya describe kan..
kalau saya jadik tERbeLI kasut tu nnti saya tangkap gambo kkkk

description saya..(yg org selalu kate suka exagerate)
 
cth:kasut sebenar moooRE beautiFUL


it is just a small shoes..
look like wedges(x th ejaan dier,hentm je laa) pattern...
atas dia ader hiasan cam keronsang yang pakai batu berlian tu(confirm bkn berlian kan tapi MCM)
n then yang paling penting ala2 kasut cinderella....
hehheheh...lutsinar bak kaca(sebenarnya plastik)

hahhaha..exagerate x wewe n aishia...
diorg tahu laaa kan bentuk,warna kasut tu camne....
huhuhu!!!
anyway,im juz fall to it....
aku rasa nk grab je...
tadi dh tules Fb sebaek je sampai umah..
sbb lewat sgt balik...
x jadik call lutfi...
esok je laaa yer...

 cam ader rupa sket(skit JER)

neway..nitey semua....
dah beberepa ari x update BLOG....
saya akn pastikan lebih rajen.....
huhuhu!!!!

1 comment: