Friday, February 5

jika kita tidak mengingati sejarah kita pasti akan mengulanginya

assalamualaikum.....
hurm...semenjak aku tulis blog ni..x pernah pon akue doakan korunk kan...
mudah2an kita saling doa mendoakan satu sama lain..
jangan lupa jawab salam aku..hihihi!!

hurm..mesti semua pelik ni..nape tetiba jadik rajin tules blog..
hahhahaha!!
ade sebabnya...
huhuhu...
sebab sekarang dh ader nuffnang...
kalo nak dapat dwet kena ada org melawat blog n tekan kat kat nuffnang tu...
sebab tu la akue rajen..
so sesape yg belom ader nuffnang,sila buat cepat2...
so we helping each other by clicking the nuffnang box ok..
so rajin2 la melawat blog saya n tekan kat nuffnang ads..
n for that im wish u thank u..

sape ingat tajuk untk kali ni pernah baca kat mana??
yuhuu!!!
x ingat ke??
kalau sape maseh igt n terutamanya kepd yg minat sejarah
korunk perasan x ayat ni ada dlm buku sejarh tu...
aku x mint sgt sejarah ni tapi sbb aku minat "quotes"..
sbb tu aku igt ayt ni..huhuhu~~~

besok nak pegi sari ater..
korunk tahu x aper tu??
kepada yang tahu...
jom pegi sesama...hihihi!!!
it is a hot spring situated at bandung..
about 2 hours fr bandung n one of the famous place that we need to visit...
jap aku cari gambr..mana tahu ade..

x dapat laa..
besok2 kalau ader gambr aku upload kk
internet lembp skit 2-3 hari ni..
x tahu nape??
haish..susah tol la..
huhuhu!!!
anyway thanks for read my blog..
semoga kedpn kedepan..
blog saya akn terus mnjadi lebih baek n lbih byk pengunjung...

p/s-semalam pegi carrefour...
beli kasut futsal..
x sabr nk join futsal..
yeay.....my team..jom masok reramai...
JOM!!mna tahu wakil BANDUNG GAMES!!!

No comments:

Post a Comment